Arhiva
Pretplatite se
Posljednji broj
Najave tekstova i uvodnici svih brojeva su dostupni besplatno. Za čitanje potpunih izdanja morate biti pretplaćeni.
2023. godina
Ukupno 4 izdanja
ANALIZA OCJENA NA DRŽAVNOJ MATURI Život u velikim gradovima nije privilegij koji jamči uspjeh u srednjoj školi
2022. godina
Ukupno 21 izdanja.jpg)
VLADA OSIGURALA 550 MILIJUNA KUNA ZA BESPLATNU PREHRANU OSNOVACA Svi osnovci moraju jesti u školi, no topli obrok zasad je utopija

NACIONALNI ISPITI I PRIVATNE INSTRUKCIJE Nepotrebna panika zbog neinformiranosti i neznanja učenika i njihovih roditelja

VRŠNJAČKO NASILJE I KRIZNO KOMUNICIRANJE S MEDIJIMA Najuspješnije su one škole kojima je interes djece ispred ugleda ustanove

PERSPEKTIVE DJECE I MLADIH O UPOTREBI DIGITALNIH TEHNOLOGIJA Previše su pred ekranima, a premalo na igralištima i u društvu vršnjaka

NEPRIMJEREN ODNOS LOKALNE SAMOUPRAVE PREMA RANOM I PREDŠKOLSKOM ODGOJU DOLAZI NA NAPLATU Nedostaje 5000 odgojitelja – misli li država da može bez njih?

NAGRAĐENI ODGOJNO-OBRA ZOVNI DJELATNICI O SVOM POLOŽAJU, PRIMANJIMA I UVJETIMA RADA Imamo entuzijazam, znanje, organiziranost i kvalitetu, ali nemamo plaće i status
kakav zaslužujemo

NUŽNE ZNATNE PROMJENE U ŠKOLSKOM ZAKONODAVSTVU Stari zakon odlazi u ropotarnicu, početkom godine novi ide u Sabor

ŠTO I KAKO RADE UČITELJI MENTORI POBJEDNIKA NA DRŽAVNIM PREDMETNIM NATJECANJIMA Lijep je osjećaj reći – „to sam ga ja naučila”

ŠTO I KAKO RADE UČITELJI MENTORI POBJEDNIKA NA DRŽAVNIM PREDMETNIM NATJECANJIMA Od mukotrpnog rada do izjave – „Njihove pobjede nemaju veze sa mnom”!

POGLED U UČIONICU – OD TRADICIJE DO SUVREMENOSTI Onaj tko je u stanju, okrećući se starom, otkriti novo dostojan je biti učitelj

PROFESIONALIZACIJA U ODGOJNO-OBRAZOVNIM USTANOVAMA Ravnatelji moraju imati stabilnost, sigurnost, slobodu i autonomiju

DRUŠTVENO NEPRIHVATLJIVA PONAŠANJA NAŠIH ŠKOLARACA Roditelji i škola moraju biti partneri u prevenciji
2021. godina
Ukupno 20 izdanja
KAKO SMO PREŽIVJELI TEŠKU I KOMPLICIRANU GODINU? Nikako se riješiti posljedica potresa i muka po koroni

PROMJENE U RANOM I PREDŠKOLSKOM ODGOJU I OBRAZOVANJU Da se planiralo na vrijeme, „vatrogasne” mjere ne bi bile potrebne

HAZU – RASPRAVA O NORMI HRVATSKOGA STANDARDNOG JEZIKA U 21. STOLJEĆU Standardni jezik zahtijeva stalno zalaganje i njegu

NEDOSTATAK STRUČNIH SURADNIKA PSIHOLOGA U HRVATSKOM ŠKOLSKOM SUSTAVU Postoji li političar koji misli da u svakoj školi ne treba psiholog?

HIPERINFLACIJA ODLIKAŠA „Njezino veličanstvo Petica” – jedini kriterij za uspon po obrazovnoj vertikali

ŠTO NAS ČEKA U JOŠ JEDNOJ ŠKOLSKOJ GODINI POD MASKAMA CILJ JE ZADRŽATI UČENIKE U ŠKOLSKIM KLUPAMA, A MODEL B I C NA – REZERVNOJ KLUPI Hrvatska u novu školsku godinu kreće s takozvanim relaksiranim mjerama u odnosu na prošlu školsku godinu, bez obveze cijepljenja odgojno-obrazovnih zaposlenika i bez uvođenja mjera predočenja covid-potvrda. Zasad. Jer, čak i ako se u novu školsku godinu zahvaljujući spomenutoj relaksaciji ulazi s nadom u normalnije stanje, jasno je da nema tog prognostičara koji bi potvrdio da će djelomična epidemiološka relaksacija preživjeti moguće „surfanje” po valovima do idućega lipnja... Napisao Marijan Šimeg Cilj je zadržati učenike u školskim klupama, a model B i C na – rezervnoj klupi

NASTAVNICI ULOŽILI VELIK TRUD U PRIPREMU MATURANATA ZA KLJUČNE ISPITE Jesmo li dobili generaciju učenika zrelijih za maturu?

HOĆEMO LI I OVE GODINE IMATI HIPERINFLACIJU ODLIKAŠA Nastavnici kažu: Bavili smo se maskama i cijepljenjem, a najmanje nastavom

ANALIZA NACIONALNOG PLANA OPORAVKA I OTPORNOSTI – POGLAVLJE ODGOJ I OBRAZOVANJE Promjene izvedive ulaganjem u ljude, a ne u cigle i beton

TEMA BROJA – ANALIZA PREDIZBORNIH PROGRAMA UOČI LOKALNIH IZBORA Što kandidati za prvog čovjeka Zagreba nude obrazovanju

POSLJEDICE NEVOLJENOG MODELA C NE SMIJU SE ZANEMARITI Više vrijedi jedan školski sat licem u lice nego 10 sati online

ŠKOLE SISAČKO-MOSLAVAČKE ŽUPANIJE DVA MJESECA NAKON POTRESA Povratak u škole – lijek za učenike i učitelje
2020. godina
Ukupno 27 izdanja
ZBOG EPIDEMIJE KORONAVIRUSA NASTAVA NA DALJINU POSTALA JE ŠKOLSKA SVAKODNEVICA Nema kvalitetne zamjene za neposredan rad u razredu

UČITELJI PODRŽAVAJU IZMJENE I DOPUNE PRAVILNIKA O NAPREDOVANJU Prioritet mora biti rad s učenicima, a ne „ostali poslovi”

ŠTO JE DESET TJEDANA „NOVOGA NORMALNOGA” DONIJELO OBRAZOVANJU Unatoč „eksploziji” broja zaraženih, škole su i dalje sigurna zona

KAKVE PROMJENE PROSVJETARI OČEKUJU OD IZMJENA ČAK DEVET ZAKONA Kad bi se držali onoga što je propisano, bilo bi nam dobro

HIPERINFLACIJA ODLIKAŠA U OSNOVNIM I SREDNJIM ŠKOLAMA Bez nacionalnih standarda nema čvrstog uporišta za ocjenjivanje

TEMA BROJA – POČETAK NASTAVNE GODINE U „NOVOM NORMALNOM” Unatoč koroni vrtići i škole najsigurnija su mjesta za djecu

ŠTO SMO NAUČILI OD OVE ŠKOLSKE GODINE Štrajk, korona i potres pokazali koliko su društvu potrebni učitelji

KAKO ZAKLJUČITI OCJENE NAKON SPECIFIČNE ŠKOLSKE GODINE Učitelji, a ne Ministarstvo, najbolje znaju što s negativnim ocjenama

NAKON DVOMJESEČNE PAUZE I SREDNJOŠKOLCI SE VRAĆAJU U ŠKOLSKE KLUPE Praktični rad i obrana završnih radova – u prvom planu

KAKO OČUVATI MENTALNO ZDRAVLJE U VRIJEME KORONE, POTRESA I ONLINE NASTAVE S djecom treba razgovarati, ali ih ne dodatno zastrašivati

NASTAVA NA DALJINU UŠLA U ČETVRTI TJEDAN Učitelji hrabre djecu, ali svi se boje kraja školske godine

IAKO JE TREBALA, KURIKULARNA REFORMA NIJE DONIJELA NOVOSTI U PRAĆENJU, VRJEDNOVANJU I OCJENJIVANJU Učenici i dalje trče samo za ocjenom

NITKO NE PROVJERAVA ŠTO DJECA I MLADI RADE U ONLINE OKRUŽENJU Sastaju se sa strancima s interneta, vrijeđaju i gledaju pornografiju

TEŠKO JE ZAŠTITI DJECU OD NASILJA ODRASLIH, A ISTRAŽIVANJA POKAZUJU Najveća opasnost prijeti u obitelji

NAŠI UČENICI SVE TEŽE SVLADAVAJU MATEMATIČKA ZNANJA I VJEŠTINE Hitno povećati satnicu i smanjiti gradivo