Naša web stranica koristi kolačiće Kolačići

Kako bi omogućili najbolju uslugu svim korisnicima, naša web stranica koristi kolačiće. Neki od naših kolačića su neophodni za funkcioniranje stranice dok su neki korišteni za analizu korištenja i poboljšanje usluga. Više o kolačićima pročitajte ovdje.

Školske novine logo Dvotjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu
Naslovnica O nama Novi broj Arhiva Vijesti Knjige Ogledni primjerci Reference za eRačun Kontakt Pišite nam Suradnički članak Pisma čitatelja Pitanja stručnjacima Oglašavanje Korisnik Prijavite se Registrirajte se Zaboravili ste lozinku? Informacije Uvjeti korištenja Izjava o privatnosti Impressum Kolačići
Tjednik Posljednje izdanje Arhiva tjednika Informacije Uvjeti korištenja Izjava o privatnosti Impressum Kolačići Pretraživanje
O nama Više o nama Vijesti Knjige Kontakt Pišite nam Suradnički članak Pisma čitatelja Pitanja stručnjacima Oglašavanje
Učitavanje u tijeku, molimo pričekajte...
Novi broj tjednika je dostupan Novi broj je dostupan! Novi broj tjednika je dostupan Arhiva
Školske novine logo
Digitalna pretplata
Naslovnica O nama
Vijesti

Novi broj Arhiva Knjige Oglašavanje Pišite nam

UVODNIK

Kamo i kuda zapravo idemo

Vanjsko vrednovanje je pokazalo da učenici teško ili nikako ne povezuju znanja stečena u različitim predmetima te da ih ne koriste u drugim predmetima i područjima. To onda može značiti da u hrvatskoj osnovnoj školi - bez obzira na gotovo četverogodišnju praksu proklamiranu HNOS-om koja podrazumijeva sve manje frontalne nastave, sve manje učenja nepotrebnih, enciklopedijskih činjenica, ali istodobno i sve više integracije i korelacije sadržaja različitih predmeta u nastavnom procesu, dakle njihova međusobnog prožimanja i povezivanja - HNOS još nije zaživio na pravi način… Piše Marijan Šimeg, glavni urednik ŠN

PODCRTANO

Postoji više problema u vezi s doktorskim studijima u Hrvatskoj, a glavni je svakako nedovoljna povezanost doktorskih studija sa znanstvenim istraživanjima ili čak pomanjkanje istraživanja u ovim studijima, što je nedopustivo jer se onda takvi doktorski studiji pretvaraju u doktorske ”školice” ili u doktorske ”tečajeve”.
Prof. dr Dražen Vikić-Topić, državni tajnik za znanost
Novi list, 18. siječnja 2009., str. 69

TEMA BROJA

Nacionalni okvirni kurikulum | Temeljita unutarnja reforma škole

Dugoočekivani dokument - Nacionalni okvirni kurikulum - kojim se u hrvatski školski sustav uvode značajne promjene i kojim se uređuje predškolski odgoj te osnovnoškolsko i srednjoškolsko obrazovanje predstavljen je početkom prosinca prošle godine. Otvorena je i javna rasprava o NOK-u u koju se mogu uključiti svi zainteresirani … Piše Marijan Šimeg

  • Nasilje i zločin | Bumerang zanemarena odgajanja (5)
  • Hrvatska vrijednosno-odgojna baština

    Hrvatsko školstvo i svekoliko odgajanje mora se na najbolji mogući način vratiti svojim korijenima, vrijednosno-pedagoškoj baštini, kulturnoj i moralnoj tradiciji hrvatskoga naroda; mora se oslanjati na najvrjednije stečevine hrvatske kulture i njegovati u mladeži sve one vrijednosti koje su prepoznatljive za tu kulturu i nacionalno biće hrvatskoga naroda… Piše Ante Vukasović

    SAVJETNIK

  • PSIHOLOGIJA : Zahvalnost / Prof. dr. Dubravka Miljković, pedagoginja i psihologinja, Učiteljski fakultet Zagreb
  • PEDAGOGIJA : Neagresivnost - odličan lijek za agresiju / Andreja Bartolić, defektologinja, socijalna pedagoginja, OŠ A.G.Matoša Zagreb
  • PRAVO : Pravo na godišnji odmor / Olivera Marković, dipl. iur.


  • SURADNICI JAVLJAJU

  • Zagreb | Izložba fotografija, film, video
  • Veliki Bukovec | Seminar u školi
  • Privlaka | OŠ Stjepana Antolovića
  • Poreč | SŠ Mate Balote


  • STVARALAŠTVO

  • SPLIT | Modna revija u Školi likovnih umjetnosti


  • MEDIJI

  • WEB | Institut za razvoj obrazovanja / www.iro.hr
  • HRVATSKI RADIO | Obrazovni i dječji program ( 26. 1. - 1.2. 2009.)
  • KAZALIŠTE | Pinocchio / Zagrebačko kazalište lutaka
  • GLAZBA | Dodijeljene nagrade Hrvatske glazbene mladeži
  • KNJIGE | Šutnja znalaca / G.H. Neuweg, Vijeće Europe / Jasna Omejac
  • ČASOPISI | Smib, Čakavska rič, Modra lasta


  • IZ PROŠLOSTI

    OBLJETNICE | Časopis Školski vrt (1889 - 1900)

    Poligon za vježbu učenika i učitelja… Piše Štefka Batinić

    20.1.2009 - 3

    AKTUALNO

  • UNICEF | Izvješće o stanju djece u svijetu
  • Bebe umiru od ”bezazlenih” bolesti

  • Velika Gorica | Edukativni programi za mlade
  • Što odlučimo danas, utjecat će na naše živote sutra

  • Forum za slobodu odgoja | Filozofija medijacije
  • Možemo to riješiti

    ODGOJNO-OBRAZOVNA PRAKSA

  • Osobnost nastavnika | Radimo li dovoljno na svom imidžu?
  • Istinska vrijednost ili maska bez pokrića

    Imidž je cjelokupna slika i dojam koji šaljemo o sebi verbalnom i neverbalnom komunikacijom i ostavljamo ga svojom pojavom u društvu u kojem se krećemo … Piše Ivana Ivančić, Srednjoškolski đački dom Osijek

  • GRAZ | Radionica u Europskom centru za žive jezike
  • Velike mogućnosti online učenja jezika

    To je centar, a ujedno i institucija za žive jezike Vijeća Europe, čija je zadaća poticanje izvrsnosti i inovacija u nastavi živih jezika, s ciljem da ih Europljani primjenjuju učinkovitije… Piše Magda Maver

    Prije 150 / 100 / 50 godina

    REPORTAŽA | Šest desetljeća Škole za cestovni promet Zagreb

    Prava muška škola

    Velik broj učenika nastavlja obrazovanje na Prometnom i Ekonomskom fakultetu… Piše Branko Nađ

    Prikazane cijene su preračunate po fiksnom tečaju
    konverzije od 1 EUR = 7,53450 HRK
    Školske novine logo Vaš tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu
    Vijesti O nama Pretplata Ogledni primjerci Oglašavanje
    Tjednik Tjednik Vijesti Suradnički članci Arhiva Pretraživanje
    Knjige Knjige Udžbenici Priručnici Pedagogija Matematika
    Kontakt Pišite nam Suradnički članak Pisma čitatelja Pitanja stručnjacima
    © Sav sadržaj Školske novine d.o.o. 2023.
    Uvjeti korištenja Izjava o privatnosti Impressum Kolačići