Povezujući publicistiku i znanost, teoriju i praksu, školu i fakultet, ljubav prema čovjeku i strast prema tehnologijama, knjiga se duboko utemeljuje u kontekstu svog nastanka. Ona postavlja pitanja svojstvena odgoju i obrazovanju u hrvatskom društvu i upućuje na mogućnosti djelovanja u specifičnim uvjetima ovdje i sada. Uronjena u globalno umreženo društvo, međutim, hrvatska pitanja često snažno nalikuju onima s druge strane planeta.

Digitalno učenje nudi bezbroj različitih putova za promišljanje vlastitog odgovora na pitanje što znači biti čovjekom u suvremenom umreženom društvu.

Knjiga se može čitati na različite načine, ovisno o čitateljevim željama i potrebama. Koga zanima neka određena tema, naprosto će otvoriti relevantni članak; kome se žuri, potražit će okvirnu informaciju u sažecima, a oni kojima je do zaokružene priče o odgoju, obrazovanju i informacijskim tehnologijama čitat će po redu. Nastavnici i profesori knjigu će koristiti kao pedagoški alat za rad s učenicima i studentima. Mnogi su članci u biti sažeci stručnih i znanstvenih radova…

Iz predgovora

Digitalno učenje predstavlja izvor i poticaj za inovaciju osnovnoškolske, srednjoškolske i visokoškolske nastave te putokaz za ostvarivanje bolje povezanosti svih odgojno-obrazovnih čimbenika kroz razvoj novih digitalnih kultura, kolonizaciju virtualnih svjetova, reformu odgojno-obrazovnih sustava i, najvažnije, učenje u svrhu osposobljavanja učenika za intelektualno osamostaljivanje.

Prof. dr. sc. Nives Mikelić Preradović, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Koristeći pitak jezik novinske kolumne, Digitalno učenje obrađuje zahtjevna pitanja koja informacijske tehnologije donose suvremenom odgoju i obrazovanju. Ovo je nezaobilazna knjiga za sve učitelje i nastavnike u hrvatskim osnovnim i srednjim školama, kao i za studente koji žele savladati osnove digitalnog učenja.

Prof. dr. sc. Damir Boras, rektor Sveučilišta u Zagrebu

Zamršenim stazama učenja vodi nas autor, znalački, kroz izazove učenja i poučavanja u suvremenom umreženom društvu. Usustavljenim prikazom prednosti i nedostataka korištenja digitalnih tehnologija, unutar i izvan učionice, inzistira na nezamjenjivosti učitelja i nastavnika kao javnih intelektualaca i stapa digitalne medije s tradicionalnim humanističkim idealima škole.

Prof. dr. sc. Jadranka Lasić Lazić, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu