U svrhu podizanja svijesti učenika o važnosti financijske pismenosti, a posebno primjeni digitalnih tehnologija u financijskim aktivnostima, Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (HANFA) i ove je godine organizirala natječaj za osnovnoškolce. Tema natječaja bila je „Digitalni sadržaj za digitalne financije”. Učenici I. OŠ Dugave Zagreb, polaznici Kluba financijske pismenosti škole koji djeluje u sastavu izvannastavne aktivnosti, uz vodstvo mentorice, profesorice matematike Nine Kalin, osmislili su i kreirali digitalni sadržaj u obliku kviza „Tko želi biti financijaš?” i prijavili se na natječaj. Povjerenstvo Hanfe odlučilo je da je taj videorad kreativan, poučan, edukativan i najbolji od svih radova učenika osnovnih škola koji su sudjelovali u ovogodišnjem natječaju Hanfe. Osim priznanja za osvojeno prvo mjesto, učenici su nagrađeni i interaktivnim zaslonom. Ovo priznanje i vrijedna nagrada poticaj su učenicima za daljnji rad u financijskom opismenjavanju. Digitalni sadržaji su informacije koje možemo pronaći na internetu, a uključuju slike, videozapise, glazbu, tekstove i aplikacije. Sve to koristimo na svojim računalima, tabletima i pametnim telefonima. Digitalne financije su primjena digitalne tehnologije u financijskim aktivnostima, a uključuju digitalne banke, mobilno bankarstvo, online trgovinu i kriptovalute. U digitalnom dobu Hrvatska prolazi važnu transformaciju u različitim sektorima zahvaljujući napretku tehnologije. Za vrijeme izrade rada učenici su mnogo naučili o digitalnim sadržajima za digitalne financije i kako digitalna transformacija označava integraciju digitalnih tehnologija u njihov život. Svi dionici obrazovnih politika trebaju prepoznati važnost financijskog opismenjavanja i potrebu uvođenja financijskog obrazovanja u sustav školstva. Trenutačno je to u sastavu izvannastavne aktivnosti, predmeta Matematika, međupredmetnih tema „Osobni i socijalni razvoj” i „Poduzetništvo”, a u budućnosti trebao bi biti izborni, odnosno redovni predmet osnovnoškolskog obrazovanja.
Pobjeda na natjecanju „Digitalni sadržaj za digitalne financije”
- Školske novine arrow_right_alt
- Vijesti arrow_right_alt
- Pobjeda na natjecanju „Digitalni sadržaj za digita...
Povjerenstvo je odlučilo da je taj digitalni sadržaj u obliku kviza „Tko želi biti financijaš?” kreativan, poučan, edukativan i najbolji od svih radova učenika osnovnih škola koji su sudjelovali u ovogodišnjem natječaju Hanfe
Trudimo se podići kvalitetu nastave i zadovoljstvo i učenika i nastavnika cjelokupnim životom u školi i sve to godinama ide uzlaznom putanjom. Znamo da u obrazovanju nema revolucionarnih promjena i dr...
U povodu obilježavanja Europskog dana jezika učenici petih i šestih razreda naše škole posjetili su OŠ Centar i Školu za odgoj i obrazovanje Pula
Raskošno opremljena popularno-znanstvena monografija o Dori Pejačević u izdanju Školske knjige sadržava mnogobrojne manje poznate ili dosad nepoznate podatke, pisma i članke pronađene tijekom istraživ...
Za ocjenu dobar prag prolaznosti iznosit će 50 posto, za vrlo dobar 70 posto, a za odličan 85 posto. Prag prolaznosti za dovoljan iznosit će 25 posto za matematičko-prirodoslovno područje, odnosno 30 ...
Dramski izraz u vrtićima i školama može donijeti puno radosti i potaknuti razgovore o mnogim zgodama i nezgodama te tako ohrabriti djecu da aktivno prepričavaju, da prirodno i spontano vježbaju i usav...
Više od 200 učenika i njihovih mentora učiteljica i učitelja na izložbenim su prostorima predstavili svoj rad i proizvode – ukrasno-uporabne predmete, tradicijske, poljoprivredne i kozmetičke proizvod...