U svrhu podizanja svijesti učenika o važnosti financijske pismenosti, a posebno primjeni digitalnih tehnologija u financijskim aktivnostima, Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (HANFA) i ove je godine organizirala natječaj za osnovnoškolce. Tema natječaja bila je „Digitalni sadržaj za digitalne financije”. Učenici I. OŠ Dugave Zagreb, polaznici Kluba financijske pismenosti škole koji djeluje u sastavu izvannastavne aktivnosti, uz vodstvo mentorice, profesorice matematike Nine Kalin, osmislili su i kreirali digitalni sadržaj u obliku kviza „Tko želi biti financijaš?” i prijavili se na natječaj. Povjerenstvo Hanfe odlučilo je da je taj videorad kreativan, poučan, edukativan i najbolji od svih radova učenika osnovnih škola koji su sudjelovali u ovogodišnjem natječaju Hanfe. Osim priznanja za osvojeno prvo mjesto, učenici su nagrađeni i interaktivnim zaslonom. Ovo priznanje i vrijedna nagrada poticaj su učenicima za daljnji rad u financijskom opismenjavanju. Digitalni sadržaji su informacije koje možemo pronaći na internetu, a uključuju slike, videozapise, glazbu, tekstove i aplikacije. Sve to koristimo na svojim računalima, tabletima i pametnim telefonima. Digitalne financije su primjena digitalne tehnologije u financijskim aktivnostima, a uključuju digitalne banke, mobilno bankarstvo, online trgovinu i kriptovalute. U digitalnom dobu Hrvatska prolazi važnu transformaciju u različitim sektorima zahvaljujući napretku tehnologije. Za vrijeme izrade rada učenici su mnogo naučili o digitalnim sadržajima za digitalne financije i kako digitalna transformacija označava integraciju digitalnih tehnologija u njihov život. Svi dionici obrazovnih politika trebaju prepoznati važnost financijskog opismenjavanja i potrebu uvođenja financijskog obrazovanja u sustav školstva. Trenutačno je to u sastavu izvannastavne aktivnosti, predmeta Matematika, međupredmetnih tema „Osobni i socijalni razvoj” i „Poduzetništvo”, a u budućnosti trebao bi biti izborni, odnosno redovni predmet osnovnoškolskog obrazovanja.