U svrhu podizanja svijesti učenika o važnosti financijske pismenosti, a posebno primjeni digitalnih tehnologija u financijskim aktivnostima, Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (HANFA) i ove je godine organizirala natječaj za osnovnoškolce. Tema natječaja bila je „Digitalni sadržaj za digitalne financije”. Učenici I. OŠ Dugave Zagreb, polaznici Kluba financijske pismenosti škole koji djeluje u sastavu izvannastavne aktivnosti, uz vodstvo mentorice, profesorice matematike Nine Kalin, osmislili su i kreirali digitalni sadržaj u obliku kviza „Tko želi biti financijaš?” i prijavili se na natječaj. Povjerenstvo Hanfe odlučilo je da je taj videorad kreativan, poučan, edukativan i najbolji od svih radova učenika osnovnih škola koji su sudjelovali u ovogodišnjem natječaju Hanfe. Osim priznanja za osvojeno prvo mjesto, učenici su nagrađeni i interaktivnim zaslonom. Ovo priznanje i vrijedna nagrada poticaj su učenicima za daljnji rad u financijskom opismenjavanju. Digitalni sadržaji su informacije koje možemo pronaći na internetu, a uključuju slike, videozapise, glazbu, tekstove i aplikacije. Sve to koristimo na svojim računalima, tabletima i pametnim telefonima. Digitalne financije su primjena digitalne tehnologije u financijskim aktivnostima, a uključuju digitalne banke, mobilno bankarstvo, online trgovinu i kriptovalute. U digitalnom dobu Hrvatska prolazi važnu transformaciju u različitim sektorima zahvaljujući napretku tehnologije. Za vrijeme izrade rada učenici su mnogo naučili o digitalnim sadržajima za digitalne financije i kako digitalna transformacija označava integraciju digitalnih tehnologija u njihov život. Svi dionici obrazovnih politika trebaju prepoznati važnost financijskog opismenjavanja i potrebu uvođenja financijskog obrazovanja u sustav školstva. Trenutačno je to u sastavu izvannastavne aktivnosti, predmeta Matematika, međupredmetnih tema „Osobni i socijalni razvoj” i „Poduzetništvo”, a u budućnosti trebao bi biti izborni, odnosno redovni predmet osnovnoškolskog obrazovanja.
Pobjeda na natjecanju „Digitalni sadržaj za digitalne financije”
- Školske novine arrow_right_alt
- Vijesti arrow_right_alt
- Pobjeda na natjecanju „Digitalni sadržaj za digita...
Povjerenstvo je odlučilo da je taj digitalni sadržaj u obliku kviza „Tko želi biti financijaš?” kreativan, poučan, edukativan i najbolji od svih radova učenika osnovnih škola koji su sudjelovali u ovogodišnjem natječaju Hanfe


Sve je bilo neopisivo. Svaki mi je izlet nahranio dušu, osnažio tijelo, proširio vidike, bio sjajna teretana za moj mozgić s razvojem po opadajućoj krivulji, preplavio me ljubavlju prema divnim ljudim...

Dok Rusija provodi cjelovitu invaziju na Ukrajinu, osnovne škole diljem Rusije pretvaraju se u regrutacijske centre. Suočen s etičkom dilemom rada u sustavu kojim vladaju promidžba i nasilje, jedan hr...

Stjepko Težak najdugovječniji je suradnik Školskih novina sa stalnom rubrikom u svakom broju. Rubriku Riječ pisao je punih dvadeset godina (1985. ‒ 2006.), nakon Ivana Brabeca, koji ju je započeo i pi...

Projekt „Prvi razred na čekanju” učenica Gimnazije Bjelovar prepoznat je kao iznimno kvalitetan te je predložen za državnu smotru koja će se održati 17. svibnja u Zagrebu

Dijana Nazor Čorda, Priča o Zlatku Prici, slikovnica, ilustracije Manuela Vladić-Maštruko; Pučko otvoreno učilište Samobor – Galerija Prica, Samobor

Koje su obveze zaposlenika odgojno-obrazovne ustanove prema odgojitelju pripravniku, koje su obveze i odgovornosti odgojitelja pripravnika u ustanovi, koje su uloge ravnatelja, mentora, stručnih surad...