Krenulo se s dugo najavljivanom i pomno pripremanom eksperimentalnom provedbom projekta kodnog naziva „Osnovna škola kao cjelodnevna škola ‒ Uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja” za koju mnogi kažu da se pretvorila u cjelodnevnu nastavu. Pri kraju je i donošenje čak 148 novih strukovnih kurikuluma kojima bi se trebalo uvesti modularni pristup u obrazovanju budućih strukovnjaka. Oko nove uredbe o koeficijentima dugo su se lomila koplja i prijetilo ultimatumima da bi na kraju oni koji rade u odgoju i obrazovanju ponovno prošli kao bosi po trnju, a sve uz poklič „Za isti rad, ista plaća!”
Zašto učitelj, nastavnik ili stručni suradnik imaju koeficijent 2,01 i brinu se o barem 25 učenika, dok čuvar prirode ima 2,10, a voditelj policijskog voznog parka koji se brine o 25 službenih Škoda Octavia ima 2,35. Ili zašto edukacijski rehabilitator u posebnoj obrazovnoj ustanovi ima 2,11, a njegov kolega u zdravstvu 2,51
U kurikulumu predškole ističu se zadani ishodi učenja, što je neprimjereno ovoj dobi. Predčitalačke vještine postaju 'vještine čitanja i pisanja', uvode se 'kompetencije u tehnologiji i inženjerstvu', 'znanstvene kompetencije', 'STEM kompetencije', 'digitalne kompetencije'... Osim toga, dijete ove dobi uči kroz igru, igra je glavna metoda i sredstvo učenja,
lock
Naručite Vaš broj besplatno Ukoliko još niste sasvim sigurni da se želite pretplatiti, ovdje možete naručiti broj Školskih novina. Ogledni primjerak može se naručiti samo jednom i pod uvjetom da ranije niste bili pretplaćeni na naše novine.
56,00 € Pretplatite se na naše tiskano izdanje koje uključuje i potpuni pristup digitalnom sadržaju na našoj platformi, uključujući i digtalna izdanja tjednika.
50,40 € Ukoliko se želite pretplatiti na naš sadržaj ali ne želite primati tiskana izdanja možete se pretplatiti isključivo na pristup digitalnom sadržaju putem naše platforme.