Teorija kaže da ravnatelji najbolje funkcioniraju u kaotičnim situacijama, a naše ministarstvo kao da je svjesno toga da su ravnatelji kvalitetni pa im takve situacije servira iz dana u dan. A što ravnatelji mogu napraviti? Logično i racionalno procijeniti svaku situaciju, usavršavati se, prepoznati opasnosti i ne biti uspavani mišlju kako je u njihovoj školi sve idealno. A ako i jest idealno, uvijek može biti bolje. Vrlo je važno voljeti sebe i uvažavati svoje suradnike, a ako netko nije sposoban biti ravnatelj pametnije mu je izabrati neki drugi posao.
Ravnatelj je osoba koja osobnim primjerom dobiva poštovanje u kolektivu, koja pokreće, inicira, pomiče, mijenja, ali nema mnogo onih koji ga prate u tim naporima. Jer, rijetki su oni koji znaju što ravnatelji rade, a ravnatelji su odgovorni za doista sve i prihvatili su tu važnu ulogu ohrabreni od svojih kolega i uvjereni da mogu raditi bolje od svoga prethodnika ili prethodnice na ravnateljskom poslu. I ne znaju da su upali u vreću čavala kojih je sve više i sve su veći.
Često zaboravljamo da suvremeni oblik rukovođenja ne traži kontrolu suradnika već da preferira timsko upravljanje u partnerskom odnosu. U tom smislu možemo imati kišobran, široku mrežu suradnika u kojoj odgovor
lock
Naručite Vaš broj besplatno Ukoliko još niste sasvim sigurni da se želite pretplatiti, ovdje možete naručiti broj Školskih novina. Ogledni primjerak može se naručiti samo jednom i pod uvjetom da ranije niste bili pretplaćeni na naše novine.
56,00 € Pretplatite se na naše tiskano izdanje koje uključuje i potpuni pristup digitalnom sadržaju na našoj platformi, uključujući i digtalna izdanja tjednika.
50,40 € Ukoliko se želite pretplatiti na naš sadržaj ali ne želite primati tiskana izdanja možete se pretplatiti isključivo na pristup digitalnom sadržaju putem naše platforme.