Učiteljica Ivona Vrančić sudjelovala je na tečaju Integrating AI in the Classroom with Critical Thinking s polaznicima iz Italije, Litve, Malte i Češke na kojemu su obrađene teme etičke primjene umjetne inteligencije u obrazovanju i životu te implementacija umjetne inteligencije u nastavi u svrhu poticanja kritičkog mišljenja. Na radionicama su se bavili konkretnim aktivnostima koje mogu primijeniti u radu.
Učiteljica Nikolina Vidović sudjelovala je na tečaju Discover the 7Cs: Learning for Life (and Work) in the 21st Century s polaznicama iz Italije. Tema tečaja bile su ključne kompetencije koje učenici trebaju steći za rad i život u 21. stoljeću od kojih su najvažnije kritičko mišljenje, kreativnost, rješavanje problema i suradničke vještine. Tijekom rasprava sudionici su promišljali o kompetencijama koje će biti potrebne na tržištu rada u budućnosti, a na radionicama osmišljavali aktivnosti kojima se potiče razvoj tih vještina u samoj nastavi.

