Doživljavaju li učenici školu kao izvor stresa i narušavanja mentalnog zdravlja te kako učenici, roditelji i društvo definiraju i vrjednuju školski uspjeh i neuspjeh bila su dominantna pitanja na panel-raspravi pod naslovom Čime se mjeri školski uspjeh (Koliko si dobio?) koju je prošloga tjedna organizirao Hrvatski pedagoško-književni zbor, a bila je namijenjena odgojiteljima, učiteljima, nastavnicima, stručnim suradnicima i ravnateljima odgojno-obrazovnih ustanova. Na panelu su govorili stručnjaci iz područja pedagogije, socijalnog rada i psihoterapije Ivana Šešo, ravnateljica Obiteljskog centra Hrvatske, Tina Peraica, socijalna pedagoginja i psihoterapeutkinja u Klinici za psih
Hrvatski pedagoško-književni zbor održao panel-raspravu
Čime se mjeri školski uspjeh
U našem sustavu učenik mora biti savršen u svim školskim predmetima, premda je to nemoguće. Treba mijenjati paradigmu po kojoj je ocjena jedino mjerilo za napredovanje po obrazovnoj vertikali

Ovaj članak je zaključan Molimo Vas da se pretplatite kako bi nesmetano mogli čitati sav naš sadržaj