U malom gradu Hrvatskog zagorja, Zlataru, od 1970. godine održava se tradicija očuvanja kajkavske riječi, kulture i tradicije nizom događanja, a jedno je od najdugovječnijih likovna izložba Čovjek čovjeku na kojoj niz godina sudjeluju i učenici OŠ Brod Moravice.
Na natječaj je pristiglo 899 radova iz 54 osnovne škole, a za izložbu su odabrani, izloženi i nagrađeni radovi 89 autora iz 32 škole. Često su radovi naših učenika na tom likovnom natječaju među ponajboljima pa su tako i ove godine izabrani i na likovnu izložbu postavljeni likovni ostvaraji učenika Dannyja Mancea, Igora Račkog i Teodore Hudorović, mentorice Dijane Arbanas.
Zbor malih pjesnika dio je Dana kajkavske riječi u Zlataru. Ove je godine održan 27. rujna i bilo je posebno svečano jer je nakon 11 godina obnove ponovno održan u zlatarskom domu kulture ‒ Sokolani s čije se pozornice toplim riječima dobrodošlice domaćima i gostima obratila Gordana Valjak, ravnateljica Pučkog otvorenog učilišta dr. Jurja Žerjavića, a potom i gradonačelnica Zlatara Jasenka Auguštan Pentek. Prosudbena komisija u kojoj su bile Željka Horvat Vukelja, Ivančica Tomorad i Božica Brkan imala je odgovoran i težak zadatak od 266 pristiglih pjesama kajkavskog govornog područja iz 51 osnovne škole izabrati njih 48 za javno izvođenje i objavu u prigodnom zborniku, što je riječima podrške naglasila i Željka Horvat Vukelja, pohvalivši pritom sve male pjesnike i njihove mentore.
Literarni rad naše učenice 6. razreda Doris Crnković jedan je od odabranih, a nakon nastupa na Zboru malih pjesnika Doris je nagrađena posebnom nagradom organizatora ‒ punim ruksakom „Školske”, nakladnika koji je pokrovitelj ovog događaja. To je jako razveselilo našu Doris kojoj je ovo već druga nagrada jer je njezina pjesma nagrađena i početkom rujna u Krapini na Tjednu kajkavske kulture na kojem ju je vodila mentorica Jasna Šepac.
Čestitke od srca svim sudionicima, pobjednicima, mentorima, roditeljima, ravnateljima i organizatorima koji su svjesni da u zavičajnoj riječi živi duh naroda i da je kaj most bezbrižnog djetinjstva s budućnošću u kojoj znamo tko smo.

