Projekt Kako su živjeli naši stari provodio se tijekom cijele nastavne godine. Partnerska škola bila je OŠ dr. Jure Turića iz Gospića s kojom smo već imali prilike surađivati. Osnovni cilj projekta bio je provodeći projektne aktivnosti upoznati i istraživati tradicijske običaje, radne i životne navike ljudi u svojem zavičaju (radovi u kući i oko nje, radovi na polju, stari zanati, briga o životinjama, obilježavanja blagdana i ostalih običaja). Stečena znanja primijenili su praktičnim radom u sklopu projektnih aktivnosti (prikupljanje fotografija, crtanje, igrokaz, videozapisi, audiozapisi, izrade makete sela...). Koristeći se suvremenim digitalnim alatima, podijelili su svoje spoznaje s partnerskom školom te su prezentirali svoje uratke. 

Dan sigurnijeg interneta 2024. naziv je eTwinning aktivnosti pod kojim su učenici od prvog do osmog razreda obilježili ovaj važan dan u školskom kalendaru. Ciljevi svih provedenih radionica bili su usmjereni na rizična ponašanja na internetu, sukladno dobi učenika. Učenici razredne nastave bili su uključeni u istraživački rad vezan za temu opasnosti na internetu. Izrađivali su edukativne materijale i odradili debatu na temelju sadržaja prikupljenih s mrežnih stranica Red Button, Netica.hr – nauči sve o internetu i Udruga suradnici u učenju. Učenici viših razreda proveli su radionicu pod nazivom Koliko je tanka granica između zabave i opasnosti. U sklopu aktivnosti izrađen je edukativan materijal o opasnostima interneta, a dostupan je na mrežnoj stranici škole. 

The AI Ethical Adventure naziv je međunarodnog projekta čiji su ciljevi bili usmjereni na upoznavanje pojma umjetne inteligencije (Artificial intelligence), osnaživanje učitelja i učenika u učenju o važnosti etičke prakse u umjetnoj inteligenciji i njihovu ključnu ulogu u poticanju sigurnog online okružja. Putem različitih suradničkih aktivnosti učenici su stekli nove spoznaje o umjetnoj inteligenciji te izazove i odgovornosti koje dolaze s umjetnom inteligencijom. Partnerske škole s kojima smo se družili u projektnim aktivnostima bile su iz Italije, Turske, Latvije, Španjolske, Grčke i Hrvatske. 

Sve projektne aktivnosti s učenicima provela je učiteljica Martina Kos-Grabar, ujedno autorica projekta Kako su živjeli naši stari i Dan sigurnijeg interneta 2024. U projektu Kako su živjeli naši stari sudjelovali su učiteljica Biserka Bešenić s učenicima 2.a razreda, a u obilježavanje Dana sigurnijeg interneta uključila se stručna služba škole te učiteljica Jelica Korotaj s učenicima četvrtog razreda. 

Međunarodni projekt Global citizenship

Global citizenship naziv je međunarodnog projekta u kojem su sudjelovali učenici nižih razreda topličke osnovne škole. Osnivačica projekta je Petra Valdemann, učiteljica u IKC Braambos (Nizozemska). U projekt su bile uključene škole iz Njemačke, Nizozemske, Španjolske, Portugala, Grčke, Slovenije, Italije i Hrvatske. Ciljevi projekta bili su razvijanje komunikacijskih kompetencija na engleskom jeziku, poštivanje različitosti, upoznavanja geografskih obilježja, kulturnih znamenitosti te tradicijskih vrijednosti škola partnera na projektu. Važno je istaknuti da je sam projekt iz domene građanskog odgoja obuhvatio veći dio različitih područja. Neka od njih su društvena, ljudsko-pravna, kulturna, pravna i ekološka dimenzija. 

Projektne aktivnosti održavale su se tako da su učenici objavljivali svoje aktivnosti koje su se provodile na razini škole na padlet-ploču projekta, a prije toga zadatak je bio tekst prevesti na engleski jezik kako bi svim sudionicima projekta bilo razumljivo o čemu se radi. Svaka aktivnost popraćena je fotografijama. Radni sastanci voditelja projekta održavali su se u dogovorenim terminima putem konferencijskog alata. Na sastancima su planirane daljnje projektne aktivnosti, razmjenjivala su se iskustva, dijelile ideje i stjecala nova iskustva. 

Projektne aktivnosti s učenicima odradila je učiteljica Informatike Martina Kos-Grabar, a u projekt se uključila i učiteljica Biserka Bešenić sa svojim učenicima.