Učenici i učiteljice Osnovne škole Fran Koncelak iz Drnja boravili su od krajem listopada u mjestu Dlhá nad Oravou u Slovačkoj. Sudjelovali su na grupnoj mobilnosti u sklopu Erasmus+ akreditacije. Učiteljica biologije Isabela Tomašek istodobno je bila na praćenju rada (job shadowingu), dok su s učenicima bile učiteljica hrvatskoga jezika Martina Hrastić Farkaš i školska knjižničarka Stjepana Kadić.
Učenici šestog i sedmog razreda, Erik Palaš, Oliver Pajan, Tena Lončar, Lucija Bedenik i Stella Alduk, tijekom tjedna sudjelovali su na različitim radionicama. Imali su priliku prisustvovati nastavi, upoznati se s radom lokalne zajednice, koristiti različite digitalne alate i aplikacije, izrađivati plakate, rješavati kvizove, pripremati prezentacije te se u različitim aktivnostima za upoznavanje bolje povezati sa svojim vršnjacima.
Tema cijelog tjedna bila je održivost i zaštita okoliša, pa su posjetili i lokalno reciklažno dvorište te poslušali edukativno predavanje. Cilj je bio primijeniti načela održivog načina života u svakodnevnim situacijama, poput štednje energije i vode, recikliranja i smanjenja otpada te razviti svijest o važnosti zaštite okoliša i osobnoj odgovornosti prema prirodi i zajednici.
Učenici su posjetili i Oravski dvorac. Osim što su se upoznali s njegovim povijesnim značenjem i ulogom u obrani te političkom životu sjeverne Slovačke tijekom srednjeg vijeka, razvili su i svijest o važnosti očuvanja kulturne baštine i povijesnih spomenika.
Jedan su dan proveli i u Krakovu, kulturnom središtu susjedne Poljske. Obišli su glavni trg Rynek Główny i Sukiennice, očaravajuću staru tržnicu s arkadama, a obišli su i Svetište svetog Ivana Pavla II.
Mobilnost u Slovačkoj bila je iznimno vrijedno iskustvo koje je učenicima omogućilo stjecanje novih znanja, vještina i prijateljstava. U brojnim aktivnostima i radionicama naučili su kako odgovornim ponašanjem mogu pridonijeti očuvanju okoliša te su razvili svijest o važnosti održivog razvoja. Osim edukativnog dijela, upoznali su bogatu kulturnu i povijesnu baštinu Slovačke i Poljske, čime su proširili svoje vidike i osnažili europski identitet škole.

